Nå ruller Frydenbø ut Volvo Personlig Service - et revolusjonerende servicekonsept.
Våre servicekunder er allerede godt kjent med konseptet Personlig Servicetekniker (PST). Ordningen der hver bil har sin faste servicetekniker. Det gjør at våre medarbeidere kjenner historikken til hver bil de skrur på. Litt som en fastlege for bilen din. Kundefordelen er mer et forutsigbart og effektivt bilhold.
Nå forbedrer vi våre serviceteknikere ytterligere og innfører Volvo Personlig Service. Et konsept som innebærer at to PSTer arbeider på samme bil til samme tid. Dette effektiviserer naturlig nok arbeidet betraktelig og reduserer arbeidstiden.
"Service skal nå ta så kort tid at det er naturlig og mest effektivt for kunde å vente i våre kundelounger." - sier Servicemarkedssjef Morten Eliassen. "Her har kundene tilgang til internett, gode arbeidsplasser, kaffe og selvfølgelig fika." - fortsetter Eliassen (fika = svensk begrep for bla boller).
Frydenbø har nå innført Volvo Personlig Service i Åsane og på Minde i Bergen, Sandane og Førde i Sogn og Fjordane, samt Kristiansand i Vest-Agder. Utrullingen fortsetter på våre verksteder ila 2019.