Da trenger du ikke vente lenger! Maxus T90 EV er en stor, elektrisk pickup med fem seter, et robust utseende og en fullspekket utstyrsliste. Den leveres med 88,5 kWt netto batterikapasitet som gir 334 km rekkevidde (WLTP kombinert). Med 1.000 kg. nyttelast og mulighet for hengerfeste, passer den like gode som en familie- og livsstilsbil, som en pickup for næringskunder.
Vi har inkludert følgende i prisen:
• vinterhjul pigg/piggfri
• metallic lakk/fargetillegg
• gummimatter
• ladekabel 32A (til WallBox)
• frakt til ditt nærmeste Frydenbø Bilsenter
• engangsavgift
• registrerings omkostninger
Kampanjen inkluderer også Thunder-pakke. Denne inkluderer:
• ryggekamera
• elektriske justerbare forseter
• touchscreen med Apple Carplay
• veganske skinnseter,
• bedliner
• sportsbar
• stigtrinn
Verdi: 44.000,-
Tilbudet varer t.o.m. 31. desember
På innsiden er T90 EV en godt utstyrt pickup. Interiøret er romslig og moderne, og er blant annet utstyrt med en 10,3” touchscreen, 6-veis setejustering for både sjåfør, 4-veis setejustering for frontpassasjer, Apple CarPlay, skinnseter og toveis-justerbart skinnratt.a
Sikkerheten er også godt ivaretatt, og bilen leveres blant annet med Elektronisk stabilitetskontroll, ryggekamera, parkeringssensor og Hill Decent Control.
Maxus T90 EV leveres med 88,5 kWt netto batterikapasitet. Bilen kan hurtiglades fra 20-80% på 45 minutter i normaltemperaturer med maks ladeeffekt på 80 kW. eT90 leveres med CCS-ladestandard.
Du kan lade elbilen hjemme og ute med normallading. Mode-2 ladekabel (Schucko/nødlader) kan brukes i vanlig stikkontakt, mens Mode-3 ladekabel benyttes på offentlig eller privat ladestasjon.
Maxus T90 EV kommer med 330 km* oppgitt rekkevidde (WLTP kombinert). Ettersom T90 EV er typegodkjent som en N1 varebil, er den WLTP-testet med tung last. Til sammenligning testes rene personbiler uten last og passasjerer.
*Rekkevidde påvirkes av mange variabler som kjøremønster, temperatur, lufttrykk i hjul og mer. Oppgitt rekkevidde er basert på WLTP kombinert syklus.
Gjennomsnittet, for tyngden, av norske bileiere ligger mellom 80-100 kilometer daglig. Kjører man stort sett bare på strøm hentet fra hjemmeladeren, vil kostnaden per kjørte km for energi bli en brøkdel av tilsvarende kjøring med fossilt drivstoff.
Beregninger viser også at de totale bilholdskostnadene pr. år er vesentlig lavere for en elbil enn for en bil som kjører på fossilt drivstoff.
Her får du en oversikt over det mest populære tilbehøret til Maxus:
Vi i Frydenbø Bilsenter er opptatt av gode opplevelser når du kjører bil, men også når du besøker nettsiden vår. Derfor bruker vi informasjonskapsler. Noen av disse er nødvendige for at nettsiden vår skal fungere, mens andre brukes for statistikk og tilpasset markedsføring.
Les mer om vårt personvern her.