Konseptet Personlig Servicetekniker (PST) går ut på at hver bil har sin faste mekaniker som utfører service. Dette gjør at våre medarbeidere kjenner historikken til hver bil de skrur på. Litt som en fastlege for bilen din. Fordelen for deg som kunde er et mer effektivt og forutsigbart bilhold.
Hos Volvo får du tildelt din egen personlige servicetekniker, som vil følge opp deg og bilen din gjennom hele ditt bilhold. Vi gir deg et tidsrom du kan forholde deg til, slik at du vet nøyaktig når bilen skal leveres inn og når den er ferdig. Din personlige servicemekaniker blir din egen ekspert som har ansvaret for din bil og kjenner bilens historikk , dette uten tillegg i prisen. Når din bil er på verksted hos oss, jobber to mekanikere på bilen slik at ditt verkstedsbesøk går raskere og er mer effektivt.
-Service skal nå ta så kort tid at det er naturlig og mest effektivt for kunde å vente hos oss i våre lounger. Her har kundene tilgang til internett, kaffe og gode plasser å sitte mens de venter, sier servicemarkedssjef Morten Eliassen
Personlig kontakt - kun én person å forholde seg til
Din personlige servicetekniker kjenner din bil
Ingen mellomledd - direkte kommunikasjon og færre misforståelser
Ingen sløsing med tid - verken for verkstedet eller deg
Samme person tar imot deg på verkstedet og utfører arbeidet på bilen din
Trygghet - din personlige servicetekniker er en erfaren Volvo-spesialist
Enkelt, raskt og effektivt