Bilabonnementet hos Frydenbø er i vinden som aldri før. Kvar andre kunde vel no “Care by Volvo” framfor både leasing og kjøp. Blant anna fordi det er kort leveringstid.
Jan Petter Myklebust, Frydenbø Bil
Jan Petter Myklebust er ein erfaren bilselgar hos Frydenbø Bil i Førde. Han har i tillegg jobba på delelageret, noko som har gitt ham førstehåndskunnskap i kva eit bilhald eigentlig kostar.
– Av alle utgifter til ein bil er verditapet det største. Ved leasing blir ein del av dette betalt ved eit innskot. Kjøper du bilen på tradisjonelt vis, er det først når du sel eller tar bilen i innbyte du ser kva verditapet blir. Verditapet blir på den måten litt skjult for folk, og mange gløymer å ta det med i det totale regnestykket, seier han.
Nybilseljar, Trond Haugland forklarar Care by Volvo.
Månedsprisen på abonnement lågare enn verditapet
Ifølge Myklebust vil en premiumbil som Volvo ha eit verdifall på mellom 40 000 til 60 000 i året. Ved eit verdifall på 60 000 kroner på eit år, er det fem tusen kroner i månaden. Men dette ser du ikkje når du tel over dei faste utgiftene som forsikring og service.
– I eit bilabonnement er alt dette prisa inn i den faste månadsprisen. Det er ikkje dyrare, men det blir meir tydeleg kva bilen faktisk kostar deg.
Som eit eksempel tek Myklebust frem ein skinnande blank Volvo XC60 T8 med Ultimate utstyrsnivå. Draume-SUVen for mange.
– Nyprisen på akkurat denne er kr. 963.000,- *. Ein tommelfingerregel er at verdifallet er 15 prosent første året. Då kan vi regne med at kun verdifallet vil utgjere nesten tolv tusen kroner i månaden det første året.
Summerar du alt som er inkludert, kjem du til eit overraskende høgt tall. Det er dette bilen kostar deg hvis du eig den eit år. Men kva kostar det å abonnere på den? Ein skulle jo anta i alle fall verditapet, eller?
– Eit bilabonnement på akkurat denne Volvoen vil koste deg kr. 12.790,- per månad hvis du bind deg for tre år. Då er alt unntatt drivstoff, bompengar og parkering inkludert. Også det “usynlige” verdifallet er tatt med.
Det er ikkje rart mange vel å abonnere når månadsprisen er legre enn verdifallet, seier Myklebust.
– Du kan også velge å binde deg for kun tre månedar. Då kostar det ein tusenlapp ekstra i månaden. Framleiser det mindre enn berre verdifallet aleine.
– Har vi fått med alt då?
– Vi vaskar og støvsug bilen når den er på service.
Meir enn en bil
Bilabonnement er ikkje nytt hos Volvo. I mange år har «Care by Volvo» eksistert side om side ved leasing og kjøp. Det er først no det har begynt å ta av, fortel Myklebust.
– Volvo har brukt alle disse åra til å finslipe bilabonnementet slik at det skal være best mulig for kunden. Blant anna har Volvo inngått svært gunstige og gode forsikringsavtalar som kundane nyt godt av. Care by Volvo handlar ikkje berre om bilen, det handler om heile opplevelsen av eit forutsigbart og bekymringsfritt bilhald, seier han og oppsummerar:
– Du skal bruke meir tid på det du likar å gjere og mindre tid på bilen. Care by Volvo er for alle som ikkje vil eller ynskjer å forhalde seg til alt rundt bilhaldet. Det tek vi oss av for deg.
Den største fordelen med bilabonnementet er, ifølge Myklebust, forutsigbarheita i det. Du veit kva du skal betale kvar månad. I motsetning til lån og leasing vil ikkje dette endre seg. Sjølv ikkje når styringsrenta går opp.
– Vi veit at renta skal opp i år. Då vil prisen gå opp på alle lån. Men Care by Volvo er eit bilabonnement med fastpris og er uavhengig av Norges Bank. Meir forutsigbart får du det ikkje, slår Myklebust fast.
Men ikkje alt kan planleggast. Derfor er Care by Volvo nettopp lagt opp til dette også.
– Du kan byte bil ein gang i året om du ynskjer det. Då får du ein helt ny, ubrukt bil, rett frå fabrikk. Du kan også velge å binde deg for berre tre månedar om du er usikker på kva slags behov du har framover, eller at du berre likar å ha full fleksibilitet. Vi ser fleire kundar som vel denne fleksibiliteten fordi livssituasjonen plutselig har endra seg, eller rett og slett fordi dei byter bil ofte.
Framleis litt skeptisk?
Du er ikkje aleine om du synst det virkar rart å abonnere på ein bil. For mange har det å eige sin eigen bil våre eit poeng i seg sjølv. Men dette er i endring, fortel Myklebust:
– Det handlar om å få mest mogeleg ut av sin egen tid. Tid som du kan bruke på familien, på reiser og på fritida di. Det er kjekt at vi i Frydenbø saman med Volvo kan gjere bilhaldet endå enklare for våre kunder slik at det tek nesten ingenting av di eiga tid.
Han fortel at skepsisen forsvinn når kunden forstår kva Care by Volvo er og kor mykje som er inkludert i månadsprisen:
– Når vi har funne den rette bilen til kunden, kjem vi gjerne inn på at eit bilabonnement med Care by Volvo er meir økonomisk gunstig og betre tilpassa behova til kunden enn leasing, for eksempel. Det høyrest gjerne litt skummelt ut. Det er litt ukjent for folk og vekkjer både undring og skepsis.
Ifølge Myklebust endrar dette seg fort når han forklarar Care by Volvo:
– Når jeg viser alle fordalene som er inkludert, at det ikkje er noken skjulte kostnadar og synliggjer deii omliggjande kostnadane ved å eige eller lease ein bil, får kundene eit heilt anna syn på bilabonnement.
Det er Frydenbø Bil som har Care by Volvo.
Vi i Frydenbø Bilsenter er opptatt av gode opplevelser når du kjører bil, men også når du besøker nettsiden vår. Derfor bruker vi informasjonskapsler. Noen av disse er nødvendige for at nettsiden vår skal fungere, mens andre brukes for statistikk og tilpasset markedsføring.
Les mer retningslinjer for personvern her.